Kommunal bolig

Har du problemer med å komme deg inn på boligmarkedet, eller problemer med å bli boende i den boligen du har? Da kan du søke kommunen om råd og hjelp.

  • Generelt om tjenesten

    Beskrivelse

    Noen vil ha problemer med å komme seg inn på boligmarkedet eller å bli boende i den boligen de har. Kommunen har et ansvar for å bidra til at alle har et godt og trygt sted å bo, og Nav skal medvirke til å skaffe boliger til de som ikke greier det på egen hånd.

    Målgruppe

    Vanskeligstilte

    Kriterier/vilkår

    Kommunen vil vurdere hva slags type bistand den enkelte har behov for og hvilke alternativer som finnes.

    Pris for tjenesten

    Utleiepriser for boliger, garasjer, møbler og refusjoner for sentralfyr

    Brosjyrer, dokumenter, kart og lignende

    Boligsosial handlingsplan 2008 - 2012
    aaa
  • Lover og forskrifter
    ___
  • Skjema
  • Saksbehandling

    Saksbehandlingstid

    Kommunen skal behandle saken så snart som mulig. Hvis saken ikke kan avgjøres innen én måned, skal du ha skriftlig beskjed om grunnen til dette. Du skal samtidig få opplyst når det antas at vedtaket blir fattet.

    Klagemulighet

    Hvis du er misfornøyd med vedtaket, kan du klage til kommunen innen en frist på tre uker fra du mottok det. Forklar hva du er misfornøyd med og hvorfor du mener vedtaket bør endres. Hvis du trenger veiledning, kan du henvende deg til kommunen. Opprettholder kommunen sin avgjørelse, blir saken sendt videre til kommunens egen klagenemnd, som avgjør om klagen skal tas til følge.

  • Kontaktinformasjon

    Kontaktavdeling

    Avdeling:Sentraladministrasjon
    Telefon:78 45 27 00
    Epost:post@hasvik.kommune.no
    Postadresse:Postboks 43 9593 BREIVIKBOTN
    Besøksadresse:FJELLVEIEN 6 9593 BREIVIKBOTN

    Kontaktpersoner

    Navn:Nina Nilsen
    Tittel:Saksbehandler
    Telefon:78 45 27 04
    Epost:nina.nilsen@hasvik.kommune.no
  • Andre opplysninger
    Oppdatert:
    2018-08-17 10:42
    Gyldig fra
    2018-08-01
    Gyldig til
    2020-12-31